.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري كيف‌قاپ حرفه‌اي نوشهر و چالوس

فرمانده انتظامي نوشهر گفت: با تلاش شبانه‌روزي نيروي انتظامي نوشهر باند كيف قاپي حرفه‌اي خانوادگي شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس دستگير شدند.

علي سليمي‌فر افزود: از ابتداي امسال تاكنون ده‌ها فقره كيف‌قاپي از بانوان، فرهنگيان و دختران دانشجو به پليس گزارش شده بود.
وي اظهار داشت: از همان ابتدا به دليل حساسيت موضوع تيمي از زبده‌ترين ماموران آگاهي زير نظر سروان جعفرنژاد سريعاً تشكيل و تمام محدوده‌هاي جغرافيايي وقوع سرقت‌ها به صورت محسوس و نامحسوس تحت كنترل پليس درآمد.
سليمي‌فر ادامه داد: پس از يك ماه كار اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي روز گذشته ماموران حين گشت‌زني نامحسوس به دو سرنشين يك دستگاه موتور سيكلت تيزرو كه رفتارهاي غير عادي داشتند، مشكوك و نزديك شدند.
وي خاطرنشان كرد: راكبان وقتي احساس خطر كردند به سرعت متواري شدند، پس از نيم ساعت تعقيب و گريز در مناطق پرتردد در محاصره پليس درآمده و نفر اصلي به هويت محمد - س تسليم و نفر دوم هادي- س از شلوغي منطقه استفاده كرده و متواري مي‌شود.
فرمانده انتظامي نوشهر بيان داشت: متهم دستگير شده ابتدا منكر سرقت‌ها مي‌شود ولي در ادامه در بازجويي‌هاي فني پليسي و با حضور مالباختگان و ارائه دلايل و مستندات به 15 فقره كيف‌قاپي در نوشهر و 10 فقره نيز در چالوس با همكاري برادرزاده‌اش اعتراف مي‌كند.
وي تصريح كرد: به‌زودي با به كارگيري تمام توان پليس متهم دوم كه متواري شده است نيز در دام عدالت و پليس گرفتار مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.